Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το «επαγγελματικό» προφίλ ενός ανέργου.

 Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης
 
Όλοι συζητούν στις μέρες μας για την οικονομική κρίση και την ανεργία που μαστίζει την Ελλάδα μας. Ωστόσο, σε αυτό το άρθρο θα αποφύγω την αναφορά μου στην οικονομική κρίση και το πώς αυτή εξελίσσεται σήμερα, αλλά θα εστιάσω στην ανεργία και το ποια κατά τι γνώμη μου είναι η καλύτερη στάση του ανέργου.

Απόλυτος σύμμαχος αντίστασης στην ανεργία είναι η αυτοπεποίθηση. Δεν φταίω εγώ που είμαι άνεργος, είναι η κατάσταση τέτοια. Τα θετικά άτομα είναι πιο υγιή, έχουν καλύτερες σχέσεις, κάνουν αξιοζήλευτη καριέρα και κερδίζουν περισσότερα χρήματα.

Είναι σημαντικό στις μέρες μας να μπορούμε να ξεχωρίσουμε έναν άνεργο από έναν άεργο. Δύο ορολογίες, οι οποίες αποκλίνουν μεταξύ τους στο γεγονός ότι, ο άνεργος κάθεται και περιμένει να βρεθεί μια θέση εργασίας γι’ αυτόν. Λάθος  στρατηγική, δεν Χρειάζεται να περιμένετε να εμφανιστεί μία εξαιρετική ευκαιρία στη δουλειά, χωρίς να κάνετε κάτι εσείς. Από την άλλη πλευρά ο “άεργος”, λόγο της κατάστασης δεν μπορεί να παράγει έργο επί χρηματικής ανταμοιβής, ωστόσο, ενημερώνεται για τις ευκαιρίες που μπορεί να υπάρξουν, επίσης ο ίδιος παράγει έργο για την προσωπική του εξέλιξη και τη συντήρηση της γνώσης του.  





Μακριά από τα Media.
Δεν αφήνουμε τους εαυτούς μας να παρασυρθούν στην κρίση που δημιουργείται από τα Media. Ευκαιρίες υπάρχουν. Δυστυχώς η ζήτηση εμφανίζεται σε μικρότερο ποσοστό από της προσφοράς, αλλά παρ’ όλα αυτά όλοι έχουμε το ίδιο δικαίωμα διεκδίκησης της κενής θέσης εργασίας. Ωστόσο δεν έχουμε όλοι την ίδια αγάπη, και αυτοπεποίθηση για το αντικείμενο. Εν κατακλείδι, για να είμαι εγώ αυτός που θα καλύψω την κενή θέση, πρέπει να προσέξω την επαγγελματική μου ταυτότητα.

Εάν θεωρείτε ότι δεν θα σας προσλάβουν, τότε σίγουρα αυτό δεν θα συμβεί. Τα μάτια σας ανοιχτά. Υιοθετήστε μία διαφορετική συμπεριφορά και κινητοποιήστε τον εαυτό σας προς το στόχο αυτό. Όλοι μπορούμε να ενταχθούμε με εκείνους τους οποίους βλέπουν και θα συνεχίσουν να βλέπουν τις ευκαιρίες που προκύπτουν και να τις εκμεταλλευτούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να κατορθώσουμε τον στόχο μας. Απλά σκεφτείτε ότι μπορείτε να κάνετε κάτι και θα το πετύχετε.



Στόχος μας?
Η εύρεση εργασίας στον τομέα που μπορούμε να προσφέρουμε καλύτερα. Όταν εργαζόμαστε σε άριστο περιβάλλον και σε αντικείμενο που μας ενδιαφέρει, δεν υπάρχει περίπτωση να μην αντεπεξέλθουμε, επίσης με την επίτευξη της μέγιστης απόδοσης μας επιτυγχάνουμε να γίνουμε απαραίτητοι στην θέση μας και κατά συνέπεια στον εργοδότη μας. 

Τα οφέλη επίτευξης του παραπάνω στόχου μας προσδοκούν σε μία επιτυχημένη επαγγελματική καριέρα, χτίζοντας έτσι τις βάσεις για την προσωπική ευπορία του εργαζόμενου. Ωστόσο επειδή η ζωή δεν είναι μόνο εργασία, εάν ο ίδιος μπορέσει να συνδυάσει τα δώρα που του προσφέρει μια επιτυχημένη επαγγελματική ζωή, με τον κατάλληλο σύντροφο επιτυγχάνει την τέλεια προσωπική ευημερία.


Συμβουλή
 Αν ξοδεύετε το χρόνο σας πιστεύοντας ότι δεν σας ταιριάζει η εργασία η οποία έχετε αναλάβει, σίγουρα υποφέρετε καθημερινά. Μπορεί η συγκεκριμένη απασχόληση να μην είναι αυτή των ονείρων σας, να θυμάστε όμως ότι οι επιτυχημένοι επαγγελματίες συμπεριφέρονται και δρουν σαν να βρίσκονται στη δουλειά των ονείρων τους συνεχώς.
 
 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ