Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Εθνική ομάδα του Διάθλου Ελβετίας για 5η χρονιά στην Κρήτη.

Η Εθνική ομάδα Διάθλου ανδρών και γυναικών της Ελβετίας, καθώς και οι προπονητές τους, επέλεξαν για 5η συνεχόμενη χρονιά τον προορισμό της Κρήτης για την καλοκαιρινή τους προπόνηση
Επίσημος χορηγός τη ομάδας είναι ο Ελβετικός Ταξιδιωτικός οργανισμός “HotelPlan”. Tην διοργάνωση της φιλοξενίας στη Κρήτη, ανέλαβε o ταξιδιωτικός Οργανισμός AVRA Tours αντιπρόσωπος του Ομίλου της HotelPlan σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Για τη διαμονή τους επιλέχθηκε το 4στερο ξενοδοχείο “Hermes Hotel” μέλος των “Avra Hotels Collection” στη πόλη του Αγίου Νικολάου. Οι αθλητές διανυκτέρευσαν στην περιοχή μεταξύ 16 και 26 Μαΐου. Στο διάστημα αυτό, το καθημερινό πρόγραμμα των αθλητών περιλάμβανε πολύωρες προπόνησης αλλά και ελεύθερο χρόνο κατά τον οποίο είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν της υπηρεσίες του ξενοδοχείου αλλά και να εξερευνήσουν τις ομορφιές της περιοχής.

Ανάμεσα στις αθλήτριες ήταν και η Selina Gasparin, ασημένια Ολυμπιονίκης στο άθλημα του Διάθλου το 2014 στους Χειμερινούς  Ολυμπιακούς Αγώνες στο Sochi της Ρωσίας.


Στις 25 Μαΐου, διοργανώθηκε επίσης από το AVRA Tours ένα αποχαιρετιστήριο “Boat party” προς τιμή των αθλητών και των προπονητών τους, το οποίο περιλάμβανε βόλτα με σκάφος περιμετρικά της Σπιναλόγκας και στάση για φαγητό στη παραλία της Κολοκύθας, κατά τη διάρκεια τη εκδρομής υπήρξε και μουσική κάλυψη με DJ, για την διασκέδαση των επιβατών.

Η προπόνηση στην Κρήτη φέτος,  ήταν μέρος της προετοιμασίας της ομάδας για το χειμερινό πρόγραμμα αγώνων και τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς που θα γίνουν φέτος στην Νότιο Κορέα.






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.